kådis .. fint ..

Drog hem tidigare från träning idag med .. Träningarna har varit slvarviga på sistone, I know. Men jag mådde lite dåligt, så jag bestämde mej för att dra hem 40 minuter tidigare. Vill ju inte att det ska bli värre .. Idag var det runt sju stycken som var sjuka i parallellklassen .. Självklart Louise, Julia OCH Alma .. Super rolig dag .. Inte. Som tur så såg man inte alls lika mycket att jag va ill-röd i annsiktet efter att jag hade lagt fundation över hela facet. Tänkte lägga in en bild sen så får ni se hur j*vla röd jag är .. ! :o Fick ta mig själv till träning idag. Eftersom Julia ligger hemma och har feber .. Men jag hade inte fullt så tråkigt när jag väl kom dit. För inne på toaletten va då Linnea och Emilia :D Linnea skulle gå på toa men sen när hon väl va klar så fick hon lite problem med att komma ut x) Och Emilia började babbla om att Linnea hade gjort så att det hade blivit stopp i toan .. xD Och just precis när hon sa det kom killen som sitter i informationen å råkade visst höra det Emilia sa.. "VAA!? Är det stopp på den där toan??" x) "Hah, va? Nääe .. " Sa vi då. "Åh, tack gode gud .. " HAHAH xD Han såg verkligen lättad ut när han sa det också, först liksom skit rädd för att behöva stoppa ner handen i toan där Linnea precis hade suttit å sen jätte lättad över att få höra att vi bara drev x) Sen så skulle vi byta om .. När jag har slängt ut alla mina kläder ur väskan märker jag att jag har glömt tröjan .. Great .. Så jag fick köra i mitt linne som jag hade haft hela dan (ett linne som jag inte alls är rädd om, så det gjorde inget). "Fan då måste jag ju köra i det här linnet .. Sitter ju som en kådis .. " Linnea och Emilia kollade på varandra och började sen as garva x) Så nu har jag fått ett nytt smeknamn (i alla fall utav Linnea), KÅDIS. Fint :)
Kan riktigt se det framför mej i antingen guiness rekordbok, eller typ löpsedeln på aftonbladet eller nått .. "Josefine, 13, flest smeknamn i hela sverige .. " Det är verkligen så ..
Puss å kram på er :)
Jusssss

Kommentarer
Postat av: Linneah

MHAHAHHA. :)

Ruligast idag Jossan, du och ditt linne = kådis. xD

Jossan å Linneah har bästa humorn ? (a)<3

2009-02-02 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0