Onsdag

ÄNTLIGEN så är Egypten-uppsatsen klar .. Skrev klart kladden i skolan idag, och sen jag kom hem (runt fyra) har jag bara suttit å skrivit av allting (renskrivigt). Så himla jobbigt! För den ska nämligen vara inlämnad imorgon .. Och så måste jag fixa någon tjusig framsida .. Skit också .. Men det är inte slut där. Nu är det bara svenskan kvar .. -.-' Vi håller på att skriva sagor x) Och kladden ska vara klar imorgon! :o Och jag har knappt börjat .. Får försöka skriva ihop någon fabler eller något, dom är korta å bra ^^

Är supertrött, dels efter måndagsträningen men också såklart efter gårdagen .. Vi var nämligen i Kungsberget igår :) Det var därför jag inte uppdaterade något under hela dagen. Jag gick upp halv sex, och kom hem (efter kungsberget) runt sju och gick å la mig runt åtta. Kollade jag mig själv i spegeln blev jag skrämd .. Blodsprängda ögon och alldeles blek i ansiktet ..
I backarna åkte jag bara i tjocktröja. Det gick jätte bra i början, men sen sista gången vi åkte så höll jag på att frysa ihjäl, och i bussen hem tog jag inte av mig lång kallsongerna (hatar det namnet ..) eller den ena tjocktröjan, så jag satt med två stora tjocktröjor och två par brallor på mig och jag FRÖS! :O Jag var LJUPFRYST! RAKT IGENOM! x)
Rätt kul på bussresan hem .. Då satte dom nämligen på Mamma Mia och alla satt helt tysta (nästan alla) och kollade .. x) Och killarna (som jag trodde skulle bua) började klappa i takt med ABBA-musiken x) Och när filmen var slut började dom ropa "en gång till! En gång till!" xD Alla älskar Mamma Mia ;)

Imorgon är det träning. Härligt :) I måndags var det en super jobbig träning .. Något lag från Alvik kom och tog hela våran plan, så vi gick bort till sidan och tränade bara en massa armhävningar å skit .. Vi stog i 90grader i sammanlagt 3 minuter. Gjorde 15 armhävningar å 15 situps 3ggr på raken, sen efter det en massa annat .. Orkar inte rabbla upp allting men nu har kan jag varken andas eller prata utan att det gör ont i magen .. x)
Nu måste jag hoppa in i duschen, sen måste jag skriva iaf en början på svenska-sagan ..
Lägger in bilder från Kungsberget senare :)
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0