Tisdag, sportlov dag 2 Semeldagen

... Men det blir nog ingen semla för mig. Jag klarar mig utan också :) Har faktiskt tänkt på att sluta med godis. Helt. Allt går ju? Om man bara vill. Och jag vill, så jag ska försöka få det att funka. Man blir ju van efter ett tag (när man har slutat äta) .. Bara fråga Julia, hon käkade inte godis på ett år! :o Om det inte var mer .. Men vad fick hon då? Runt 2000 .. Nä inte riktigt så mycket, men mycket var det! Och jag kommer inte få något om jag slutar äta godis. Rätt sjukt om man tänker efter, ens föräldrar ska betala en för att man inte proppar i sig en massa godis .. ? Haha x)
Har precis kollat klart på John Tucker must die. Alltid lika bra :) Laddade ner den nu på dan å så var den klar nu.
Imorgon är det äntligen träning! ^^ Vore typiskt om jag jag skulle vakna 12 imorgon, när jag har vaknat 8 alla andra dagar ..
Kramar, Juss :)

Kommentarer
Postat av: Almuuuttteeeen

smyckerna fyndade ja på ICE :D

2009-02-25 @ 13:00:18
Postat av: Jessica Anshagen

Hej var gärna med och tävla om ett underbart armband från Pandia på min sida!



http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html

2009-02-25 @ 19:50:27
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0