tisdag 13:25

Hallu :)
Imorse gick jag upp, men kände att det gjorde ont i halsen. Men bestämde för mig att gå till skolan i alla fall och om det skulle bli värre så skulle jag väl få gå hem. Så jag traskade iväg och kände hur det bara gjorde ondare och ondare i halsen. Och när jag väl kommer fram till skolan å första lektionen börjar så känner jag att jag verkligen inte kan koncentera mig .. Huvudvärken började komma då också, men halsen va ännu värre. Så jag kilade hem igen .. Hur länge kan jag ha varit i skolan? Max en halvtimma. Inte ens det tror jag .. x) Men jag kände på en gång att jag aldrig skulle klara av hela dagen, så det va lika bra att gå hem å krypa ner i sängen å vila.

Julia och Louise är sjuka idag med fick jag reda på när jag kom hem (fick sms utav båda två). Lollo hade fått feber, medans Julias feber hade gått bort .. Om jag har feber vet jag inte. Men det spelar ingen roll. Det snurrar sjukt mycket i huvet och bränner i halsen hela tiden .. Nu ska jag nog kolla på Poseidon :) Finns ju ingenting roligt på tvn på dagarna .. :(
Hörs,
Juss.



God morgon enskede :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0