Sweetheart


365 dagar finns det på ett år. Och just idag, ska jag vara sjuk. Inatt vaknade jag upp och hade jätte ont i hela kroppen, så fort jag rörde på mig fick jag ont i alla leder .. Jag kunde inte somna om så jag gick ner och satte på tvn och var uppe i kanske 1-1½ timma. Nu har jag tagit en treo, så jag känner mig lite bättre men jag är allt annat än frisk.
Idag skulle vi (jag, Alma, Louise och Julia) egentligen ha träfftats och fikat, men eftersom jag är sjuk och Lollo skulle ha match, så blev det inget .. Trist .. Och så skulle vi (min familj) ha grannarna här ikväll för att vi alla skulle äta middag tillsammans. Men det blev OCKSÅ inställt. Snacka om att jag har skuldkänslor ..
Men ni allihopa får ha en riktigt bra alla hjärtans dag :)
Kanske uppdaterar senare idag om jag orkar ..
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0