söndagskväll

Nu har jag precis duschat. Solade i en halvtimma och sen efter det så lirade jag och pappa lite basket så en dusch behövdes verkligen x) Jag hade ansiktsförstärkare på, så nu ser jag ut som en tomat i ansiktet .. Tjusigt .. Plus att det svider på kinder och panna så fort jag rör en min .. x) Men annars blev det ganska bra :)

Hittade en as snygg väska från asos.com för ett tag sen. Men man betalar med pund där, alltså är det ingen svensk sida. Men sen så läste jag på kenzas blogg att hon hade beställt där ifrån och att det hade varit billig frakt .. Så då kanske jag köper den någon gång i framtiden x) Nä men kanske till sommarn :) Den kostar faktiskt bara 17.75 pund, och det är 213 kronor. Det är inte så himla mycket ..
Lägger in en bild så ni får se hur fin den är ^^ 



Kommentarer
Postat av: raougina

Solade du solarium? :O Inge bra mot hyn, hehe ;p

2009-02-04 @ 17:30:40
URL: http://raouginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0