Onsdag, sportlov dag 3

Inlägget kommer lite sent .. Har haft inprincip hela dan på mig att uppdatera, men jag har inte haft någonting att skriva om å då har jag heller inte orkat att trycka fram någonting oviktigt. Men jag tänkte att någonting måste ju upp på bloggen idag så nu försöker jag få fram någonting :)
Imorse kunde jag ha legat kvar i sängen å sovit lääänge. Självklart. Just idag när jag SKULLE upp tidigt .. Typiskt. Jag och Julia skulle ju vara i Fryshuset klockan elva för att träna. Men vi kom i tid å vi tränade i 1½ timma. Skönt! Har ju inte tränat på hur-länge-som-helst .. Kände mig dock inte så himla otränad, vilket va bra :) Allting gick bra å när träningen var klar skulle jag egentligen hem å göra mig i ordning å sen hem till Lollo för att kolla på Transformers (nu vet jag att ditt ansikte ser ut som ett frågetecken när jag säger att JAG ÄLSKAR DEN!), men det blev tajt med tid. För hon skulle ha cup klockan fyra, och då skulle hon åka iväg halv å så skulle jag duscha, klä på mig, göra allt annat å sen gå hem till henne, å bara det tar ju liksom en ½ timma .. Så vi sköt på det.
Så jag har bara tagit det lugnt hemma hela dagen, ensam .. :( Men sen så mitt på dagen så blev jag jätte sugen på att kolla på Transformers, så jag laddade ner den :P FÖRLÅT LOLLO! :( Och så fort den var klar så satte jag på den ^^ Sist jag kollade på den var i somras på Gotland ... :s

Jag har börjat se och höra konstiga saker .. Imorse när jag skulle gå upp från tvättstugan nere i källaren så hörde jag hur någon gick bakom mig i trappan. Jag har bott i samma hus i hela mitt liv så jag vet hur precis hur allting låter i det huset. Visst, allting här börjar bli lite gammalt också, och det brukar knaka en hel del här å var om dagarna (och nätterna) men sen när jag kollade bak, ner för trappan så såg jag som om det var någon som drog sig tillbaka å gömde sig bakom väggen. Skumt. Samma sak hände när jag satt å kolla på filmen. Då kollade jag in i mitt rum å då såg jag också någonting som "sprang" tillbaka och gömde sig bakom väggen ..
Jag är (väldigt) duktig på att få för mig sånna här saker. Ibland så ser och hör jag en massa saker, men egentligen så inbillar jag mig bara .. Men lite irreterande är det. Om det är någon som vill mig något, så kom fram å visa vad du vill!
.. Eller inte .. :s
Kramar, Juss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0