Ny badad och nyfärgad

... och nyshoppad. Det blev en hel del köpt idag :) Men inga jeans .. Provade över fem par tror jag, men inte fan några bra! Jo ett par var rätt ok! Ett par ljusa från cheap monday, men då provade jag en storlek, men så var dom för små (jag har växt?) men då orkade jag inte gå ner å hämta en större storlek å prova igen, så det blev inga .. Och dom från gina (som var korta nertill) fanns såklart inte .. Får dra iväg till stinsen helt enkelt å köpa dom :)
Men jag provade en jätte fin balongklänning från gina, köpte den inte och fick ingen bild på den heller (dumma jossan!) .. Men den var marinblå och så var det kedjor som axelrämmar med band igenom :) 249:- kostade den, rätt bra.
Sen köpte jag en kofta och en annan tröja från H&M (koftan var också från H&M), det var 2för1. Så det blev 2 för 145:-, super! Sen blev det en hel del trosor och ett linne från top shop :)
Kanske kan lägga in bilder på allt sen :)
Kramar, Juss.

JUSS ÄLSKAR SPORTLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0