Ner med gammalt, upp med gammalt!


Vilket ni alla kanske vet så gick ju jag på karate förut i cirka 4 år. Men som med allting annat här i livet så tröttnar man rätt lätt .. Det gjorde jag, och jag slutade. Men jag har 10 diplom som har suttit uppsatta lite här å var i rummet nu och jag kände att det är dags att ta ner dom! Så jag tog ner dom små (bild 1) och satte upp dom stora, lite snyggare (bild 3). Tycker det blev mycket snyggare. Nu är hyllan nästan tom, förut hade jag en massa fula lådor och korgar stående på den ..

Jag blev såå trött efter stan så nu är jag både super trött och skit irreterad å inge rolig alls att snacka med.
Jag vet inte om det är för att jag inte har käkat något godis .. Kanske ska gå ner å ta en bit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0