Måndag, sportlov dag 1

Hejsan allihopa! :)
Bilderna kom idag istället, hoppas det inte gör något! Var nämligen super trött igår å orkade ingenting annat än att ligga i sängen å kolla på film ..
Jag är klar, men Lollo håller fortfarande på att göra sig i ordning och när vi är klara ska vi dra in till stan :) Vi båda ska kolla på jeans. Får se ifall vi hittar några :P Jag hittade ett par förut när jag var i Stinsen köpcentrum. Ett par på ginatricot som var lite kortare nertill, ska leta efter dom idag! ^^ Dom kostade runt 500:-
Jag trodde träningarna var imorgon och på onsdag, men det var visst på ondag och torsdag ^^ Men jag ska ju inte göra något speciellt på någon utav dagarna så det är ju lugnt :) Men jag tror inte Julia kunde på Onsdag så då får jag ta mig själv till Fryshuset på morgonen :) (Träningen börjar elva)
Nu ska jag fixa det sista, för snart tror jag Lollo skickar iväg ett sms om att hon är klar!
Kramar, Juss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0