Måndag, hemma från skola och träning

Det behövdes verkligen. Att vara hemma en till dag. Även fast jag bara har legat å tagit det lugnt sen i fredags .. Har tagit en alvedon så jag känner mig inte feber-sjuk längre men jag har faktiskt märkt det nu när jag har varit sjuk att alvedon hjälper inte så bra faktiskt .. :o Sänker febern kanske lite, men hur skönt är det då? Ena stunden ligger man med alla kläder man har och fryser hjäl, å sen så fort man har fått en alvdon i sig så blir man galen för att man håller på att svettar så in i ..
Men som sagt, jag tror jag inte har någon feber nu. Hoppas på att jag kan gå till skolan imorn. Inte för att jag vill dit, men för att man missar så himla mycket och sen så har jag inte tränar i Fryshuset på hur länge som helst ..
Men jag får se. Vill absolut inte bli sjukare än vad jag redan är, så jag kanske måste hoppa över träningen imorgon med .. -.-
Louise, Simone och Nicole kom förbi förut. Dom skulle åka skridskor (hela klassen) så dom knackade på och kom in en liten stund :) Ni är så snälla ni :)
Hörs, Juss.


Bild från i somras. Louise till vänster, jag till höger, simone upp-och-ner och Julia fotograf :)
Härliga minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0