Lördag, sportlov dag 6 God morgon ...


Nu har jag kvicknat till, gjort mig i ordning och ska snart dra in till stan IGEN! :P Fast den här gången med familjen. Eller jag och mamma ska iaf kolla på någon present till små-kussarna på Gotland som vi ska till nästa vecka :)
Låg kvar i sängen en lååång stund imorse. Låg å tänkte på en massa saker å sen så låg jag å gosa med min nya "pigg"-kudde, som jag fick utav mamma igårkväll :) Tack! Pigg gick väl inte så jätte bra in på mig imorse .. x)

Men Gotland har jag inte skrivit så mycket om här. Men nästa vecka drar jag, mamma, Caroline (kusin) och hennes mamma till Gotland för att fira våra små-kusiner som fyller 6 och 8 (tror jag :s). Vi kommer åka på Fredag å så åker vi hem på Söndag :)
Jag är på Gotland inprincip varje sommar, det här blir första gången jag ser Gotland på vintern. Dom flesta säger att det är läskigt dött ... :s
Kramar, Juss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0