Kan någon göra mig frisk?

Fem hela dagar har gått nu. Fem hela dagar sen jag blev sjuk. Och inga framsteg, knappt något tecken på att jag börjar bli frisk. Febern har försvunnit, det är väl det ända .. Men då har jag börjat hosta som en galning istället.
Jag har haft 39 graders feber, varit på vårdcentralen två gånger, knarkat alvedon och nu dricker jag hostmedecin som smakar skit .. Och vad är det jag har gjort på dagarna då? Jo, SOVIT! Och jag blir inte bättre .. !
Jag får knappt i mig någon mat heller. Så fort jag stoppar någonting i munnen börjar jag må illa, får ont i magen och jag vill ingenting annat än att spy upp det .. Som tur har jag inte gjort det, men det känns bara som vi gör en massa mat och sen bara slänger allt. Igår drack jag färskpressad apelsinjucie till middag. Jag vet inte om det är därför jag är väldigt trött (för att jag knappt får någon energi i mig). För det känns som om det är det enda jag gör, sover.
Jag blir nog hemma imorgon med. Kanske uppdaterar någon gång imorgon, men det beror på hur pigg jag är ..
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0