Hem ljuva hem

Äntligen hemma! Det tog lite längre tid idag att komma hem eftersom vädret inte är det bästa .. Så två timmar nästan exakt tror jag att det tog .. Det blir lite jobbigt efter ett tag ..
Helgen var toppen på landet! Mycket snö och skidåkande :) Igårkväll badade vi badtunna också efter att vi hade kommit hem från skidbacken. Det var jätte mysigt! Jag tror att det var någon minusgrad i luften, å så var det cirka 40 plusgrader i tunnan. Riktigt skönt! Tills jag började känna hur blodet började rinna i näsan. Så jag fick hålla händerna under näsan å ta emot allt blod med dom. Sen så var jag tvungen att springa i bara bikini och BARFOTA i snön in till närmaste hus å hämta papper! Det var blod överallt. På hela händerna, hakan, bröstet, magen, ena låret, på golvet utanför toaletten och på golvet på toaletten. Men som tur så är jag rätt van vid att blöda näsblod (ingenting jag är vidare stolt över ..) så det gick bra :) Blev lite kallt bara ..
Idag tog vi en låång morgonpromenad. Ner genom skogen, ut på sjön (på isen som var täckt av snö) där vi gjorde en jumbo stor snögubbe och en massa stora snöbollar, bort till skidbacken där vi köpte lite dricka och sen hem. Kanske inte låter så långt, men det var det! Höll på att somna när jag kom hem ..
Vi fick en massa fina bilder från helgen, men jag har precis kommit hem nu så jag lägger in dom lite senare :)
Ikväll ska mamma KANSKE färga håret på mig, mörkt såklart. Utväxten har börjat komma fram å det är allt annat än fint.
Ska städa av mitt rum nu ikväll också, sen så imorn drar jag och Lollo in till stan :) Har inte träffat henne (eller någon annan kompis) på typ hur-länge-som-helst! Plus att jag inte har varit i stan på hur-länge-som-helst! Och imorgon blir det båda :) Härligt! :)
Juste. Måste bara säga en sak ..
JAG ÄR ÄNTLIGEN FRISK! :)
Hörs, Juss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0