Hej då!

Nja, inte riktgt än kanske .. Men det här blir nog sista inlägget för idag och för kanske hela helgen .. Jag kommer inte har så mycket tillgång till någon data när jag är på landet , så jag kommer inte kunna uppdatera så ofta .. Men så fort jag kommer hem gör jag det :)
Nu är allt packat och klart! Kom precis på att jag glömde slänga in mina uggs i bilen (som pappa har åkt iväg med nu) så jag slapp krångla med dom på tåget .. Nu tror jag att jag blir tvungen att krångla med dom på tåget iaf  "/.

Har fixat ett tråkigt block till ett otroligt tjusigt block nu på morgonen! ^^ Letade igenom gamla NU! och Frida tidningar och hittade lite roliga bilder som jag klippte ut och klistrade på :) Och sen så ritade jag av favoriten från svampbob, nämligen PATRIK! ^^ Såhär blev resultaten:



Nu ska jag och mamsen snart dra. Ni får ha det så bra :)
Hörs kanske på söndag, annars på måndag!
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0