Fredag, morgon.

Jag orkade verkligen inte skriva igår efter träningen .. Var super trött så jag åt, tog en dusch å sen gick jag och la mig. Men igår morse var jag ju hos tandläkaren. Eller tandregleraren (stavning?) kanske man säger .. Aja, han skulle om jag ska få min tandställning snart. Och det ska jag! :) Nästa vecka ska jag dra ut FYRA tänder! :o Ganska mycket under bara en vecka .. Men det är bara för att alla tänder ska få mer plats sen när tändställningen kommer. Men sen efter det, om alltså ca två veckor (på sportlovet ungefär) ska jag få tandställningen .. Jag är inte särskilt glad över att jag ska få det, men när allting är klart å när tänderna sitter på plats, så kommer det ju se jätte fint ut! :)
Förslag på färg? :)

Jag har sovmorgon till halv tio idag, eftersom det är fredag. Så om en timma börjar jag ungefär .. 
Ikväll ska hela familjen bort, förutom jag. Så Lollo kommer över :) Får se vad vi hittar på, men vi drar nog iväg å handlar någon pizza å sen hem igen å kollar på någon film ;) Mys-fredag ^^
Kanske uppdaterar senare ikväll, om jag får tid :)
Kramar, Juss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0