fredag 17:38

Imorse kände jag att jag mådde mycket bättre än vad jag gjorde igår, så jag bestämde mig för att gå till skolan. Men nu på fredag har jag sovmorgon till 9.30 (och slutar senare än vad jag gjorde förra terminen) och det betyder att jag måste gå i 20-30min. Visst, det är väl inte så farligt när solen skiner och allt är toppen. Men imorse hade jag bara inte lust. Det öste ner snö och när jag väl var framme så var det första Shewa sa "happ, där försvann plattningen .. " . Hon vet nämligen också om att man kan bli riktigt galen om man har stått i en halv timma å försökt få håret spik-rakt och sen så fort man kommer ut så krullar det till sig och man får ett stort affro på huvudet istället .. (det känns som det iaf). Men inte bara det! Jag var dyngsur från topp till tå! Och jag hade bara tights (mitt egna fel, jag vet.) .. ! Men jag var tvungen att ha mina uggs (eller ugly, som pappa kallar dom) eftersom jag inte skulle bli sjuk igen .. Och det sista dom tål är vatten! :o Sååå.. Det läckte in lite .. Men hur som helst! Jag kom iväg och jag kom fram, och jag kom till och med hem! :D
Nu ska jag njuta av att det är fredag och det tycker jag att ni också ska göra :)
Kramar, juss.

Har räknat ut att jag har ätit runt 10 alvedon och ÖVER 10 halstabbletter (mucoangin) på dom här tre dagarna jag har varit sjuk .. :o

 


Kommentarer
Postat av: engla :]

haha , ooj ! :p

domdär mucogrejerna måste jag testa :D <3

2009-02-06 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0