Fredag 17:55, Börjar bli sjuk igen?

Om fem minuter slutar Louise sin dans. Efter det ska hon göra sig i ording (där) och sen ska vi ses vid tuben, tror jag, och sen kila iväg till pizzerian :) Julia och Alma ska också hänga med, så vi blir hela gänget! :D Sen efter att vi har mumsat pizza ska vi dra iväg till bea för att  handla godis och sen hem till mig å kolla på antingen Disturbia eller Taken (eller båda), även fast Alma absolut inte vill! ^^ Den fegisen asså! x) Nä, förlåt ;)
Men det kommer nog bli en höjdar-kväll om allting går som det ska ;)

Som ni kanske ser, har jag fixat designen ganska mycket .. Vet inte om det blev fint eller extremt tråkigt med bara vitt ..
Hope you like it :)

Jag vet inte om jag börjar bli sjuk .. Igen .. När jag gick hem så kände jag att jag började få ont i halsen. Och nu känner jag att jag har ont i hela kroppen och nu har jag tagit på mig min mysiga 08-tröja för jag fryser så mycket .. Å så går jag å spolar händerna i varmvatten för dom blir is-kalla hela tiden! Får se vad som händer .. Hoppas jag blir "friskare" nu under helgen. Så jobbigt att vara sjuk mitt i veckan .. Man missar en massa dels i skolan och sen också en massa träningar .. Jag MÅSTE helt enkelt bli friskare ..
Ååh, döör .. Vi har fått nyinflyttade grannar som har flyttat in i ett renoveringsobjekt  så nu varje kväll låter det hela tiden! Man hör knappt sina egna tankar .. :o Irreterande ..
Kramar, Juss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0