Fortfarande sjuk

Jag tog tempen 3 gången igår. Först hade jag 37.8, andra gången hade jag 38.3 och sista gången precis innan jag gick å la mig igårkväll hade jag 38.9 .. Jag trodde allvarligt jag skulle dö igår. Jag var ju sjuk förra veckan, men inte alls så här sjuk. Jag orkade knappt ligga ner i soffan å kolla på tv .. Men jag mår lite bättre än vad jag gjorde igår. Som tur är :)
Ikväll, eller i eftermiddag runt fyra-fem ska jag till sjukhuset. Just för att jag är sjuk. Kanske får penecelin, får se vad dom tänker göra ..

Nu ska jag ta tempen och sen ska jag nog lägga mig ner i sängen och kolla kolla klart på Sex and the City, som jag aldrig kollade klart på sist jag var sjuk .. :)
Kramar, Juss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0