Det vände ...

Hemma. IDAG IGEN! Hur kommer det sig ? Jag mådde bra imorse, gick upp tidigt, åt frukost. Men efter frukosten kände jag hur näsan började rinna. Blod. Därför stannade jag hemma, idag igen. Jag blöder (nästan) varje gång jag är förkyld. Och under dom här dagarna hade jag bara gått runt å väntat på att det skulle komma, och nu gjorde det de. Och det är ett tecken på att jag inte mår hundra, så jag gick upp och kröp ner i sängen igen. Fast jag kunde inte sova .. Så jag satte på Juno som jag aldrig kollade klart på igårkväll. Och sen satte jag på Svampbob Fyrkant Filmen .. Och jag kollade klart på hela :D Man kan aldrig få nog av tecknat x) Låg å garva för mig själv till och med .. x)
Det är vad jag har gjort hittills idag .. Sen när dom i skolan har lunchrast ska Lollo ringa mig å då ska jag gå ut å få luft! SKÖNT! Första gången på .. 6 DAGAR! :O
Men om jag inte börjar blöda näsblod imorgonbitti eller mår piss så lovar jag att komma till skolan. Riktigt trött på att ligga inlåst i sängen och bara mata in all skit på tvn ..
Hörs, Juss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0