dagens outfit

Nu har jag sovit i någon timma. Så himla skönt .. Kan inte säga att jag är bättre men inte sämre heller. Jag kollade aldrig på filmen. Orkade inte gå in till jockes gamla rum å sätta på allt, så jag la mig ner i sängen igen och somnade å sov fram till nu. Någon lunch har inte inte ätit än .. Det finns typ ingenting här hemma så jag har bara tagit någon macka och något päron .. Men jag är faktiskt inte så hungrig å då är det ju bara onödigt att äta, eller hur?
Hah, här kommer en bild på dagens Outfit .. x)
Täcket kommer väl från ikea eller något liknande
Och lakanet vet jag inte .. Who cares? x)
Kramar, Juss.


"glöm inte att livet är en potatis" av Hakim i NRJ. Hah, bäst fan :D



Kommentarer
Postat av: Christer

Tja... Bra att du gick hem och vila! Att sova en stund kan bota en elak förkylning.

Ha det så bra gumman!

2009-02-03 @ 15:16:21
Postat av: engliiiiiiizzzzzzzzzz

HAHAHHA , dagens outfit x] :D <3

2009-02-06 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0