basket .. tusen år sen ?



Det känns som det i alla fall. Att det va tusen år sen .. Bland alla mina tusen nyårslöften så låg faktiskt "träna mer" (& "äta bättre") på första plats. Men jag har redan missat flera träningar än vad jag har varit med på den här terminen .. Jag är verkligen sämst på att hålla mina löften. Vet ni vad som låg på andra plats? "SPARA PENGAR!" .. Det kan vi snacka om någon annan gång hur bra det har gått ..

Förra veckan så gick jag hem tidigare från måndagsträningen för att jag inte kände mig helt 100 .. Och sen på tisdan så var det 08match i fryshuset, så då blev träningen inställd .. Sen så på torsdan så va jag med. Och så var det en match i helgen. Och nu i måndags så gick jag också hem tidigare för att jag inte kände mig så bra .. Men då var jag med och tränade lite iaf, vilket jag inte var förra veckan. Men hur mycket var det då? Typ lite boll-kontroll och dribblingar SITTANDES! .. Så den träningen räknas inte .. Och så i tisdags så blev träningen inställd IGEN (!) för då var det en till 08match .. Och så igår (torsdag) så var jag sjuk .. Och (oj, vad mycket "och" det blev .. ) nu idag känner jag mig som en stor fet boll som tar sig fram genom att rulla :)
Nu är jag desperat. Jag måste få träna snart !

Kommentarer
Postat av: englizzzzzzzzzen :] <3

jag måste oxå börja käka bättre ! :o

och så saknar jag faktiskt basketen ! :( <3

2009-02-06 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0