5e februari 14:03

Idag känner jag mig lite bättre än igår. Men jag kan inte säga att jag mår bra .. Jag har fortfarande ganska ont i halsen och så fort jag ställer mig upp så snurrar det till i huvudet och det blir svart framför ögonen .. Jag kanske kommer till skolan imorn. Får se.

Nu har jag kikat på wall-e. Den var lite skum .. Har inte kollat klart på hela, men den blev väldigt seg, så jag gav upp. Kanske kollar klart på den senare :) Annars har jag inte gjort någonting idag. Bara tagit det lugnt. Legat framför tvn å kollat på ur usla program .. Vaknade upp inatt och låg vaken i över 3 timmar. Kunde verkligen inte somna om .. Så jag satte på tvn och kollade på mtv, och insåg att mtv är tusen gånger bättre på natten än på dagen .. :o Knappt någon reklam och låtarna kommer direkt efter varandra :) Så är det ju aldrig mitt på dagen .. Men nu är jag väldrigt trött, eftersom jag låg vaken ..
På tisdag åker alla sjuor och sexor till Kungsberget :D Fan va härligt .. Längtar, längtar, längtar :)
Kramar, Juss.


Kommentarer
Postat av: englutten :D <3

äääääääääääääääääääääääälskar bilden ! :O :) <3

2009-02-06 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0