4 februari 14:47

Sjuk idag med .. När jag gick upp imorse så tyckte jag att jag mådde lite bättre än vad jag gjorde igår. Men nu har jag sovit i en timma ungefär och nu när jag vaknade kände jag mig sämre .. Jag har jätte ont i halsen och så fort jag ställer mig upp så snurrar det i skallen och huvudvärken kommer. Jag orkar inte skriva så mycket just nu. Kanske uppdaterar igen ikväll om jag är piggare då. Men det finns ändå inte så mycket att blogga om just nu. För det ända jag gör är att antingen ligga vaken i sängen eller sova i sängen ...

Aa, juste. Förut kollade jag på en film också. Poseidon, som jag sa att jag skulle kolla på igår.
Den är riktigt bra :) Klaustrofobi (cellskräck) på hög nivå, nästan hela tiden .. Usch!
Nu ska jag göra i ordning varm choklad å lägga mig framför tvn.
See ya, Juss.



Kommentarer
Postat av: Christer

I dag är det den 5:e och du har inte uppdaterat din blogg, vill att du gör det!



Krya på dig ;-)!!

2009-02-05 @ 13:22:26
Postat av: engla :]

krya på dej ! :) <3

2009-02-06 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0