Sol & shopping

Jag och Lollo drog in till söder en sväng, glassade runt i solskenet, kikade runt i affärerna och käkade lunch :) Jätte mysigt! Sitter man i solen nu så bränner det ordentligt och jag tror det till och med kan ta lite ..
I alla fall, här kommer bilderna från dagen!


Lunch











On my way home
Mohahah! Kolla foten! x)

Dagens inköp
Avslutningsklänning, Gina Tricot
Långben T-shirt, H&M Divided killavdelningen

Gårdagens inköp
Jeansjacka, Gina Tricot
Jeansleggings, Vero Moda
Vitt linne, Gina Tricot
Gladiator-skor med klack, Skopunkten

Hoppas ni också har haft en underbar Lördag!

För ett år sen satt jag på flyget påväg till USA vid den här tiden .. Saknar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en sån klänning oxå fast en svart :p

2009-04-25 @ 16:00:23
URL: http://maaalliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0