God natt

Ååh .. Nu är jag riktigt irreterad på dom här jobbar-gubbarna som håller på runt och PÅ våra hus här på längan ..
Imorse precis efter att jag blev ensam i huset (när dom andra hade dragit iväg) så trodde jag att det var någon som kom upp för trappan. För jag hörde hur det började knarra en massa .. Sen så när jag märker att det inte är någon som kommer upp från trappan så går jag in i badrummet igen och då hör jag hur det är någon som är uppe på vårat tak å går omkring! :o Och här kommer det värsta! Vi har ett fönster i taket I BADRUMMET!
Första tanken när jag hörde hur någon gick där uppe var att "tänk om någon helt plötsligt skulle ramla ner. Här. Precis här." Sen kom andra tanken: " Duscha. Fönster i taket. GUBBAR PÅ TAKET!! AAAAAH!!" Och tjaa .. Nu sitter jag här med en handduk på huvet och har precis kommit utfrån duschen. Det gick bra, men jag fick göra det snabbt och trycka mig in till väggen så jag skulle komma så långt ifrån fönstret som möjligt.
Dom ska hålla på med det här under hela sommaren.
Att EN gång stå intryckt till väggen och duscha är okej. Men under mer än tio veckor .. Aldrig.
Wish me luck.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0