heeeelt vanlig måndag ^^

hah, najs kväll grrls ;)
började med att möta lovisa, matilda och simone vid tuben. där ifrån gick vi till örby ungdomsgård, som var stängd .. då gick vi in på vivo å matlida fick för sej att köpa EN mandarin. inget annat .. x) så kommer vi till kassan och håller på att garva ihjäl oss när vi får syn på den yttepytte lilla mandarinen som kommer åkande på rullbandet helt själv x) "EN krona" hahahaha! xD fan va vi garvade xD en liten krona kostade mandarinen x) sen så gick vi ut, matilda käkade upp den och då ville hon ha en till och vi andra ville ha chips :P så vi gick in igen och köpte både och :) sen gick vi ut och bestämte oss för att ta bussen hem. ingen orkade gå ända hem igen .. så då traskade vi iväg till bussstationen och satte oss där. klockan var väl typ fem i nio eller ngt och den skulle komma kvart över .. (bussen) suck* den där kvarten gick sjukt långsamt, så vi satt där, mosade i oss chipsen och fröös! efter ett tag kom några från "turkklassen" (i våran skola). "nä men ere inte sturebyskolan .. " "ofcourse!" sa jag , matilda sa ngt också men minns inte riktigt vad x) (här har du en tjej med dåligt minne, jag.) "har ni varit å krökat eller?" nej det hade vi inte. "jaa" säger matilda då :s xD . sen får hon för sej att "spela" full .. x) så hon börjar typ garva skit mycket, skrika å vingla omkring x) alla bara kollar på henne xD "det är inte lätt å vara full .. " sa jag till henne . "nä verkligen inte .. !" sa hon då "men jävlit härligt ! xD" (jag)  "ja, fö fan! " (matilda) . sen efter en låååååång kvart så kom äntligen bussen ^^ . så då hoppar vi på (självklart) och sätter oss ner :) när bussen stannar vid hållplatsen efter som vi hade hoppat på ifrån så kommer en kille in. "tjena!" hälsar matilda (spelar fortfarande full) "ja! säg typ hej sweetie" till nästa som kommer in" säger jag då. efter ett tag så kommer ett gäng (äldre, 92/91) ungdommar in i bussen. "HEJ SWEETIE!" säger hon till den första som kom in x) alla bara kollar på henne x) sen när vi väl går av så vinglar hon fortfarande ute på trotoaren och killarna inne i bussen rå-glor och flinar. jag ba kolla upp på dom och skakade på huvet, dom vinkade å garvade :D jag me ^^ sen åkte dom ;) och sen gick vi till lovisa och sen hem till matilda och sen åkte jag hem :) och nu ska jag sova och imorn ska jag till stan med BÄSTASTE louise :) tack för att du hängde med idag, även fasst det inte blev någon träning x) 10000 pussar till er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0