tråk-torsdag FÖRVANDLAD!

nyduschad (nybadad egentligen) :) sköönt :)
måste kika på tyskan snart, plocka i ordning i mitt lilla (stora) rum och snacka stålar med päronen.
men innan jag gör allt det så måste jag berätta hur en tråk-torsdag plötsligt har förvandlats till en tiptop-torsdag! träningen var rätt najs, stackars julia bara som fick sitta brevid 50% utav träningen. "/ men det var när pojkar92 laget kom inskuttande (inklampande) i hallen som det roliga började. haha, där är han! tänkte jag när jag fick syn på "favorit". jag vet inte om jag inbillade mej eller om han faktiskt gav mej några mystiska blickar :S aja, whatever! efter så kände jag hur min t-shirt var riktigt BLÖT. x) mysigt .. "jag vill inte ha på mej den här .."sa jag till julle "TA AV DEJ DEN!" sa julia och kollade mot killarna. xD så jag drog av mej den, sen om någon såg vet jag inte xP eller jo .. stefan (min tränare). -.-' när jag hukar mej ner för att plocka upp min tjocktröja ser jag i ögonvrån att han kommer springande emot mej. va tusan ska han göra nu då? tänker jag. kom igen, då ställer han sej som en mur för mej så att killarna i 92laget inte ska se xD "SÄG TILL NÄSTA GÅNG!" :O xD hahaha! xD typiskt honom ..
om en vecka åker julia till usa/new york! :( lyckos dej!

Kommentarer
Postat av: julia

haha jag vet lyllos mej;) skooja men dt ska bli kul§§

2008-10-16 @ 21:18:54
URL: http://jullias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0