torsdag 19:48

ojojoj ..
inatt kommer jag sova gott :)
imorgon vid den här tiden så har jag och lovisa precis varit på konsert (eller om vi fortfarande är det). simple plan. wow. å jag som skulle träffa julia som kommer hem från usa imorn å allt :( men jag vill ju både och .. (konsert och träffa julia) men så fucking typiskt ! just den här helgen när hon kommer hem å vi ska träffa henne å allt så ska vi till LANDET! :@ åh! just den här helgen utav alla! :o men dom kanske skulle komma förbi imorn (louise, alma och julia). asså dom har snackat om snö imorn .. och jag och lovisa som ska köa heeela dan utanför annexet "/ kommer fan dö .. vi ska vara där typ 6 timmar innan eller ngt. så typ vid tolv kanske vi möts å sen klockan halv sju börjar den .. blablabla .. nu vet jag i alla fall vart vi ska köa x) det visste jag inte innan :P inte lovisa heller x) jag och lousie drog nämligen iväg förut idag och kollade upp det :) och inflames skulle spela ikväll så det var typ ganska många där, och MÅNGA killar ^^ jag och lollo typ dreglade över hur många som helst x) typiskt oss .. nu måste jag ta fram kläder och andra saker jag ska ha imorn :) vet inte om jag kommer skriva imorgon, men bilder och text kommer om konserten :) puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0