mobb-tisdag och straff-ledsen

mobb-tisdag.
då vänder jag mej till julia och alma. fuck you. ni var faktist taskiga :O inte nog med att man e ett huvud längre en dom och får skit för det varje dag. idag var det VÄRST. :O det hela började med att vi satt i matsalen å jag läste upp vad som stog på basket-lappen vi fick igår. tyvärr så råkade jag uttala ordet "projekt" precis som det stavas och det tyckte både julle och alma va skit kul. -.-' det gick dom å retade mej för HELA FUCKING DAGEN! :O men efter träningen fick jag nog så jag slog ner dom båda två, sen sprang jag där ifrån ... hah, skojja! x) men jag gick bara ifrån dom skiit snabbt och ignorerade dom. men dom där tjejerna är långa som giraffer, å vi ska inte tala om deras ben! så när jag va jäätte långt framför dom så gick dom ikapp mej med sina tusen-meter-långa ben på några sekunder. "åh, det ska bli såå skönt att byta skola! :) " sa jag då. då jävlar slutade dom å garva .. ^^ "NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!" :( HAHA! xD "joo, jag lääängtar sååå mycket!" då slutade dom. jossan=nöjd ^^ .
men om vi spolar tillbaka tiden lite, några sekunder bara. när vi skulle springa över den livsfarliga vägen! :O x) så börjar julia ropa på mej som en galning. fattar precis vad hon menar när jag får syn på "favorit" som går över vägen. tror ni inte att han märker något när julia ropar som en galning på mej "JOSSAN, JOSSAN, JOSSAN!!" och nickar med huvudet mot honom. jag kollar upp från marken å får syn på att han bara RÅ-GLOR! x) sen går vi förbi honom, jag vänder mej om och där står han! xD som ett STORT frågetecken, "fan ville ni något eller?!" (han sa det inte men jag såg att han ville säga det! x)) det var riktigt pinsamt. okej, vänta nu .. ni har ju ingen aning om vem han e .. suck*  ojojoj .. nu måste jag dra hela den sagan också .. okej. så här va det. en kille från ett pojkar92-lag som jag, lollo och julia såg på tuben när vi skulle hem från farsta en dag. efter det har vi sett honom i fryshuset typ varje gång vi har varit där. sen så på en torsdag i kärrtorpshallen så såg vi honom med hela hans lag! sen någon dag, vecka eller månad efter (kom inte ihåg) så hittar jag honom på pea! :O helt unbeliveble! å det var då! julia och louise fick idén att jag skulle skapa rel. med honom, jaja, vafan .. tänkte jag , det kan jag väl göra! ;) "FAVORIT, TA FAVORIT!" :O x) okej .. så efter det så kallar vi honom favorit :)
å juste. sen det där med straff-ledsen. ingen vidare bra dag idag .. straffarna på träningen funkade verkligen inte! bollarna levde sitt eget liv verkligen .. ! fattar inte .. dom flög åt alla möjliga håll å det blev ingen bra båge alls :O det var jag ledsen för :(
nu får jag inte lägga ut den här bloggen på min press på pea. tänk om "favorit" går in då .. :S å så läser han allt det här hahah! xD
08sthlm herrar match på fredag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0