början

okej.
allt måste ha sin början. det här blir en början på min blogg. kanske inte blir den bästa, men den får duga :)
efterlängtade fredag är äääntligen här ;) den här veckan har gått sjukt snabbt .. i måndags gick vi inte, vi hade studiedag så alla i hheeela sturebyskolan va lediga ^^ . drog in till stan då me tjejerna ;) igår va vi på en teater, "henrik är en tönt" x) jag vet, namnet e helt knäppt, å inte nog med det. det var monolog också! asså det var bara en person som var med! men den var riktigt bra! :O ni vet så kallade stål-henrik ? som va med på bolibompa för ngra år sen? det var han!
imorn är det match i liljeholmsh. klockan 13.15 och en på söndag .. läskit ..
nu ska jag byta om å tvätta mina händer, har nämligen varit ute å lirat lite basket ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0