informationsmöte

var precis på ett informationsmöte (jobbit ord, i know) om fryshusets skola :)
tror fan att jag ska börja där! :o om det blir ngt vill säga .. allt var helr oklart än så länge .. så jag tror att det liksom inte ens e säkert att det blir ngn skola överhuvudtaget .. men jag hoppas att det blir en! ^^ i sånna fall skulle jag träna basket typ varje dag! :D (varje skoldag, 5 dar i veckan) det skulle vara riktigt najs :o
å så fick jag reda på en annan grej :) killarna som e efter oss i liljeholmshallen på måndagar e 95or ! :o :D ser ut som 94or (en del av dom i alla fall, andra skulle lika gärna kunna va 96or). aja, nu måste jag typ plugga .. skit .. hejdå på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0