fredagskväll

klockan är nio. fem minuter över.
det spelas daughtry på min data och i rummet brevid ligger mamma och läser en saga för frida (kusin, 4år). där nere ligger amanda (andra kusinen, fridas syrra, 6år) å sover i soffan. pappa vet jag inte vad han gör och jocke är hos my. fia och rasmus (kussarnas ma&pa) är hos en tatuerare, rasmus ska tatuera hitler märket i pannan. skojja ! x) en fisk ska han ha på armen, dom är nog snart hemma igen :) imorn kommer carro :) tjihu! :P saknar henne :( (kusin nummer 3) har knarkat halstabbletter och druckit te och varm oboy hela kvällen :o har ont i halsen .. "/ om en vecka så har jag och lovisa precis varit på simple plan konsert :) hoppas vi får bra platser, vi ska ju typ "köa" hela dan :o hoppas vi inte fryser ihjäl bara :s men en sak e säker .. vi kommer vara jävlit uttråkade när vi sitter där .. x) aja, det blir vårat problem då .. ;)
okej, alla måste höra "shadows and regrets" med yellowcard :o sjukt bra ! har den på min profil (snart) på pea (release@) juste! x) har nytt album ;) du måste kika! xD haha ! bästa bilderna ! :P vet att du tycker detsamma ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0