28-23

elit-match, en till förlust.
men mycket bättre spelat idag än igår ..
verkligen! slut poängen blev 28-23. bara 5 poängs skillnad. om alla straffkast hade suttit så hade vi lungt vunnit. :O men nu gjorde dom inte det, och vi fick inte gå hem med seger .. jag fick spela .. hmm .. kanske 2-3 minuter ? så jävla dåligt asså! samma personer var ute på plan hela tiden! medans dom var ute på plan så fick jag sitta närmast sekreteraren. som inte var något annat än en brat. johanna sköt från tre poängslinjen men den kom inte riktigt fram, då står evelina under korgen för att ta returen och hon får den nästan (som en pass). "oj .." säger braten. (oj=oj, vilket pinsamt dåligt kast). han ser att jag sitter å glor på honom, så han vänder sej och kollar på mej. "ja, asså hon kunde ju ha tagit den där .." säger han då med riktig brat-röst. fan jag fick skrattanfall x)! ska snart iväg å sola på dady's jobb. å kanske köra lite straffkast :) heeejdåo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0