nsda'

(ursäkta designen)
okej innan jag skrivier någonting annat måste jag bara få säga att jag har extrem träningsvärk i låren, upp till rumpan. men bara halva rumpan verkar ha blivit tränad .. för i vänstra delen känns det ingenting i .. :s sen har jag ont i armarna, ryggen och bröstet .. hääärligt värre :) jag vet att du är avis!
äntligen hemma. slutar ju klockan fyra idag, riktigt seg dag asså .. och nu först klockan 17:22 är jag hemma. jag hade nämligen inga nycklar med mej och mobilen hade lagt av redan i skolan (inga batterier). så jag fick sitta ute i kylan i kanske .. aa nästan en timma, 45minuter kanske .. jackan hade jag lämnat kvar hemma imorse också. trodde att det skulle räcka med min stora, svarta basket-tröja. å så just idag när jag inte hade den med mej så blir jag utelåst .. suck* aja, nu är jag hemma och inne i värmen. sköönt. efter maten blir det tyska glosor och städ-av-rum. (jag ska städa mitt rum). värsta som finns, ärligt talat! men jag tror jag måste ta ett bad ett nått, iskall rakt igenom :s
hej då på er allihopa! :)
ida på bilderna, fråga mej inte hur hon hamnade där eller vad hon höll på med. för det vet jag inte x)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0