16e november 2008 - första snön faller

oj, nu har jag typ inte skrivit på hur länge som helst! nästan en vecka .. :S
har inte haft någon relax-helg direkt .. har varit tvungen å skriva deckare nästan hela tiden, men nu börjar den bli klar (skulle egentligen va inlämnad i fredags) :) sen så har jag tyska-prov på torsdag, no-prov på onsdag å så ska jag kunna 10 delstater och 10 städer i usa .. :o som tur fick jag gå på matchen idag, var nära på att missa den eftersom "SKOLA GÅR FÖRE ALLT" (som jag kanske inte riktigt stämmer in i alla lägen, men ma&pa envisas med att det finns inget viktigare .. suck *). men som sagt, tur att jag fick gå på den, efter som jag inte kunde gå på gårdagens .. stackarna, dom förlorade "/ men vi vann faktiskt idag :) 39-35 :P det var inte bara det som gjorde oss hyperglada, utan även det vita som rörde sej utanför fönstret! SNÖ! :o :D men det försvann lika snabbt som det kom ner till marken så .. men vem vet? kanske vaknar upp imorgon och har ett vitt snölandskap utanför fönstret :P hoppas,hoppas, hoppas!
igår fyllde carro år (kusin) så vi for hem till henne klockan fyra. trevligt :) tills larmcentralen ringer och säger allt larmet har gått hemma hos oss. (vi var i bålsta, 45minuter hemmifrån). det visade sej att larmet hade fått spader och satts igång av sej själv, eftersom det inte fanns några spår av att någon hade brytit sej in och eftersom ingen i familjen var hemma. men nu kommer jag vara skit skraj varje gång jag e ensam hemma, tänk om larmet helt plötsligt bara sätts igång :s men i alla fall. när jocke hade kommit hem (vi andra var fortfarande i bålsta) hade han börjat springa fram till en utav lådorna i köket och plockat fram den största kökskniven .. sen hade han kollat typ överallt i huset med kniven i högsta hugg. x) när vi kom hem så låg kniven brevid honom på skrivbordet :D .. måste typ hoppa över träningen imorn .. jävla skit .. JÄVLA PLUGG SKIT! :@ ..
hejhopp på er alla glada som får träna så mycket ni vill .. "/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0