match sumering och dagens träning x)

måste börja med å bara säga att vi vann matchen igår (blue stars) men förlorade elit. men blue stars matchen var mot dom där indianerna som vi mötte för inte så länge, å då vann ju dom å bara det gjorde att det känndes extra skönt å vinna ^^ . fick världens bitch å hålla .. :s vi hade helplanspress så jag sprang och mötte henne på typ halva plan å så försökte hon komma förbi mej. men jag stog ju bara kvar så hon kom ju inge vart, men det fattade ju inte hon, så hon sprang in i mej gång på gång och jag nästan garvade åt henne x) sen så ba: "FLYTTAREJ!" .. ööh .. allvarligt, tror hon att jag ska flytta mej? låta henne springa förbi å göra mål? x)  knäppskalle .. aja, idag i alla fall så var det träning i liljeholmen :) två timmar .. men i vanliga fall brukar jag vänta på julia i skolan (tills hon slutar), men det orkade jag inte göra idag så jag gick hem. och det sista som jag tänkte på innan jag steg innanför dörren var att jag måste ta ut busskortet från fickan sen så jag får med mej det. tror ni jag gjorde det ? självklart inte .. jag går in och gör iordning en toast och byter om. sen så går jag å sen när jag har typ gått lite mindre än halva vägen så kommer jag på  att jag inte har med mej kortet. fan också .. det var bara att vända! när jag kommer in igen så sitter jocke i köket så frågar jag honom om han inte kan skjutsa mej till tuben. det är tur att man har en världs-bäst brorsa asså .. :D han skjutsar iväg mej och inne i glaskuben sitter julia och väntar tålmodigt :) sen så åker vi, påminner varandra om och om igen om att vi är trötta. som vanligt .. x) det var inte så bra med den där toasten .. vi sprang nämligen hur mycket som helst .. nej, jag spydde inte men jag var tvungen å sätta mej ner å vila för att jag kände hur jag började må illa å få ont i magen .. men det gick över ;) på tunnelbanan hem var jag och julia mer trötta (och kalla) än va vi va innan träningen x) först började jag,
imorn är det träning i fryshuset (gime5*)
julia, ja då kanske vi ser han x) (gime5*)
jag, ja då kanske vi ser DOM! (favorit+blondhuvud xD) (gime5*)
jag igen, å kanske hela laget! och kanske nakna! (gime5*)
julia, kanske vi får se deras magrutor!(gime5*)
jag, ja! och dom kanske kollar på oss! (gime5*)
julia, ja! (gime5*)
jag, och dom kanske flörtar med oss! (gime5*)
julia, och kanske pussar oss! (gime5*)
jag, ja, och kanske kramar oss! (gime5*)
jag igen, och kanske hånglar med oss! (gime5*)
jag och julia, nä nu räcker det .. x)
extremt tråkig humor, jag vet ..x) vi e bara glada över att vi får träna i fryshuset ;D
hejdå på er alla gullungar där ute :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0