MÅÅÅÅÅÅÅNDAG

måndag.
rätt okej. RÄTT. inte ganska, inte lite. pyttelite.
träningen gick snabbt, så jag tror att det berodde lite på det ;) tolka inte fel nu! :o jag älskar att träna, bara det att på måndag så känns allt hopplöst och man pallar liksom inte träna två timmar i streck .. "/ jag tror linnea (och emilia) gillar min rumpa .. (två stycken från basketen) på tvärbanan hem så helt plötsligt slog den ena till mej på rumpan, fick aldrig riktigt reda på vem det var, men jag tror att det var linnea x) å sen gick dom emot den (RÅKA!) flera gånger efter ..aja, ingen bryr sej .. asså jag vet, jag har inte skrivit eller lagt in bilder från konserten! men jag hade skrivit ett skit lååångt inlägg igår å så bara stängs internet ner .. :o gissa om jag blev galen .. !? men själva konserten ägde å jag och lovisa hamnade längst fram tillslut! ;P tog en liten stund, var tvungen å tränga oss fram ett tag x) men det var två sjuka tjejer bakom mej, den ena skrek som en galning och bland annat "please marrie (stavning?) me! i love you!!!!!" öhhh .. okej liksom .. ? x) och den andra var bara sinnessjuk .. asså hon började hoppa å så fick hon för sej att ta tag i min axel och trycka ner mej :S "fan göru!? " skrek jag och puttade henne bak, sen vände jag mej om mot scenen och då kände jag hur jag fick en putt i ryggen igen, sjuk i huvet eller vad ? x) när vi kom fram till scenen innan konserten hade börjat så kollade lollo på klockan och sa att vi hade varit där i 6 timmar! :o köat i 6 timmar! :o och vi stog absolut inte längst fram i kön ..
aja , nu ska jag lägga mej, pussknull hjärtegull :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

öööh?

2008-11-06 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0