storm hela dan lång

hej hopp alla glada! och alla andra som inte är lika glada ..
måste bara säga en sak innan allt annat! jag blev mindre glad när jag fick höra från pappa att värmen kommer tillbax på onsdag, slask och snön kommer troligtvis att försvinna. precis som gamla goda tider ..
träningen gick väl bra, seg bara. men det är den ju alltid på måndagar. två timmar e lite tufft .. innan träningen så gick jag, ebba och mikaela förbi moa. hon var fortfarande hemma då, hon åker till thailand klockan nio nu ikväll. 4 månader kommer hon va borta .. lyckost .. men i alla fall. så stog vi å snacka lite med henne. sen drog jag på träningen ;) och nu är jag hemma igen :) vrål-hungrig och är i stort behov av en dusch. tar det efter maten .. åså engelskan också, fan. aja. ska kila. blev inte mer idag. imorn blir det fryshuset, favorit (kardo, killen jag har sätt utan tröja och passat bollen till, just so you know. finaste kroppen jao ;)) och guldlock! ^^ härlig grabb (hah, vet inte ens vad han heter! xD) puss knull hjärtegu.. blablabla ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0