SÖNDAG

oj, nu var det en hel vecka sen jag skrev sist .. har inte riktigt haft tid å skriva en massa.
igår hade jag match mot polisen farsta (alltså inte englas lag). vi ledde typ hela matchen tills dom gick om oss och vann med 2poäng (ett mål). riktigt surt .. men vi hade en blue stars match samtidigt (jag spelade den andra, elit) och den vann vi! :) tyckte synd om julia när hon ringde och sa att hon fick spela under HELA matchen. inte byta av en enda gång! men dom vann och jag tror julia sa att hon hade gjort två (?) mål :) bra julle! idag möter vi englas lag, polisen. vi har gjort det en gång innan. då ägde dom oss .. nu fan ska vi ta dom! :P utanför fönstret är det viiiiiiiiiiiiiiiiiiinteer! ^^ överlycklig! nu har snön äntligen kommit på riktigt .. :o hoppas den vill ligga kvar bara .. nu ska jag kila, hör av mej efter matchen sen ;) puss på er alla tusen gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0