rubrik

jahapp då vare fredag igen då :) härligt! ;)
kanske ska ut och springa lite snart .. får se om det blir av ;)
åh! igår .. x) på träningen .. (jag gjorde bort mej) kolla, precis när pojkar92-laget hade kommit in i hallen så ska vi börja köra en pass-grej och då ska jag få en pass från Evelina, och jag är beredd med ändå så stuttsar bollen rakt i ansiktet på mej istället för att jag fångar den i händerna .. måste sett helt sjukt ut .. allvarligt ! dom måste ju ha trott att jag va värsta dumma blondinen .. ? :o x) inte kul ..
i helgen är det två matcher, måste fråga julia om tiderna bara .. :) elit och blue stars ;) hoppas fan vi vinner någon nu .. ! vi vinner ju aldrig :o för en gångs skull tjejer! nu vinner vi! :o :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0