fredag imorgon! ^^

(ursäkta designen)
då satt man här igen då. :)
känner mej fett dum mot julia. märkte att hon blev sur när jag sa att jag inte pallade med träning idag. hon hade nämligen väntat på mej, å sen så sa jag att jag inte orkade. jag vet, skit dumt och det ska inte hända igen.
hope you forgive me.
drog iväg till hödalen efter skolan för å klippa mej. kort blev det, men vad ska man räkna med när man har typ hur mycket som helst som är slitet .. ? aja. det växer ut hoppas jag ! ;) faktiskt inte hänt så mycket idag .. måste till stan i helgen! lollo fyller år den 3e så jag måste hitta något till henne ;)
pa. köpte mamma mia på bea idag! ^^ men vi ska titta på den imorgon .. suck*
ännu en gång julia. förlåt.
hejdå
J
 

Kommentarer
Postat av: julia

Det är lugnt<333 blev bara lite besviken ;P

2008-11-27 @ 21:23:46
URL: http://jullias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0