fortfarande i skolan

(ursäkta designen)
hejsan.
fortfarande kvar i plugget. slutar om 8minuter, sköönt! men nu sitter jag vid en data och har ändå ingenting annat för mej, så då kan jag ju passa på att skriva lite ;)
senare drar jag iväg till stan med julia och alma. louise får och kan inte följa med. ^^ hon har dans plus att vi allihopa ska kolla på någon present till henne. fan ska man skriva nu då?
nu är snön helt borta. buhu! :'( men bara den kommer tillbaka till jul så är det ju lugnt :)
jag klippte mej ju igår å alla säger att dom inte ser någon skillnad, men det gör jag!
JAG HAR BLIVIT KORTHÅRIG! :( kan lägga in en bild senare så får ni se skillnaden.
pappa köpte mama mia igår, så vi ska kika på den ikväll, sen så kommer lollo över imorn och då ska vi kolla på den ^^
aja, vem bryr sej ..
nog med babblande. kanske skriver lite efter stanbesöket :)
puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0