första advent

nu har jag äntligen fixat desigen lite .. !
jocke gjorde ju aldirg en cool bild, så jag fick försöka göra en själv helt enkelt :)
igår skrev jag ingenting, var i kista på dan och sen på kvällen kom louise och stannade till midnatt. vi kikade på mama mia. lika bra tjedje gången ;) (tredje gången för mej, andra gånen för lollo)
jag hade ju match igår. vi spelade rätt bra. ledde nästan hela matchen, föutom i slutet. då går dom om oss .. förlorade med över 10 poäng .. det var ju blue stars match, vilket betyder att man får spela lite mer än på elitmatcherna (iaf jag). men jag fick inte spela mycket alls. jag skadade fingret så jag fick sitta på mattan (bänken) brevid och kolla på. och jag skadade mej liksom i början utan andra perioden .. jävla typiskt .. så nu sitter jag här med en korv som pekfinger, den är regält svullen .. :( och det gör ooont!
ginatricot har börjat med papp-påsar! :o och h&m också! :D as fina juu ;P
köpte sånna här superblanka tights på gina igår, ska ha dom på jul-avslutningen :)
vad som händer idag vet jag inte riktigt .. kanske ska träffa looloo, annars måste jag typ ut å sälja kolor .. (håller på att sälja till klassresa) .. suck*
nä nu kan jag inte sitta imorgonrock längre, klockan e ju fan 12.36 .. :s
med knasiga hälsningar.
J
ska jag byta namn på pea? isånnafall blir det jusz@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0