dienstag

omg, min rygg (nacke) e helt knas! gör så fucking ont asså :o vaknade inatt och hade as ont .. sen så har jag haft det resten av dan .. "/
haha, träningen var rätt rolig idag x) (fryshuset ofc) om man bortser från dom där tio (fucking) längderna jag var tvungen å springa .. -.- fan det sämsta ever! satte 0 av 10 straffkast .. hur är det möjligt ? :o aja .. louise var med idag också, såg inte ut som om hade så kul när hon satt där på bänken .. x) men som tur fick hon lite ögongodis när ett gäng killar kommer inklampande i hallen. ;)
skit samma .. imorn är det onsdag. nnnnej! slutar klockan fyra .. x( totyr!
tråkigt inlägg, jag vet. men jag har inte haft någon roligare dag så .. tusen pussar till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0