21:27

okej, nu blev det väldigt långt efter matchen .. aja ..
snacka om att jag blev sur när jag kom till hallen som vi skulle spela i. jag trodde att vi skulle ses klockan 15.00, men det visade sej att det var då matchen började! :o så när jag kom så höll dom på att spela för fullt! då var jag inte inskriven, så jag fick inte spela en endaste gång under hela matchen! .. så jävla surt .. inte nog med det, vi ledde hela matchen me typ 10 poäng, tills sista minutrarna började ticka ner. då vänder det. dom vann med 2 poäng, ett mål. precis som igår .. men sist vi mötte polisen basket så förlorade vi med typ 40 poäng .. så visst har vi blivit bättre .. men varför vi ledde med 10 poäng under hela matchen var nog mest tack vare angela. helt otrolig! hon är längre än julia, kanske runt 1,75 - 1,80m och är 96a .. :o och så kör hon för 94orna .. jag skojjar inte .. å så e hon grym .. skulle göra vad som helst för att vara lika bra som henne "/ . börja i basketklass till åttan! ^^ då blir jag dödad av louise .. x)
mer blev det inte ikväll, imorn är det en månad kvar till julafton. jag e nog inte ensam om att längta ..
önskelistan har börjat få årets önskningar, nu är jag uppe i ca 17 saker x) och det är inte slut än ;)
sov sött allihopa, see u guys.
NYTT ALBUM PÅ PLAYAHEAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0