20:18

okej, får ursäkta designen just nu, ur-ful. jo, jag vet .. x) men jocke ska fixa någon läcker bild som jag ska ha här sen :)
träningen gick bra. fick ont i mellangärdet bara efter träningen, fick lite svårt att andas. men det gick över ^^. oj. jag är trött. blir inte alls mycket idag, får skriva mer någon annan dag .. shewa e skönast xD haha, idag på so:n, fan vad vi garvade! å så kommer magnus (praktikant), jävla glädjedödare å säger att vi ska skärpa till oss och vara ALLVARLIGA! :o jävla gubb jävlel .. usch, hatar honom. jag gör det. nu måste jag läsa på tusen tyska glosor. great! eller inte.
julia höll inte vad hon lovade. hälsa på kardo. hon höll nästan på att göra bort sej igen. herregud säger jag bara. herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0