shopping & träning

den efterlängtade träningen imorse va ingen höjdare .. både hassan och stefan inte där och efter ett tag kom hela jks-laget in (flickor95 ofc. shewas lag), inte för att jag har något emot dom, men vi blev lite förvånade när vi fick reda på att dom skulle träna med oss .. sen kommer en tjej in i hallen och säger att hon ska hålla koll på oss och ett till gäng i den andra hallen också. så vi skulle köra match-tunering hela träningen .. rulit .. det gick väl lite sissådär .. skadade min axel bland annat .. men det går väl över, hoppas jag .. sen drog vi hem (jag och lollo hem till mej och julia hem till sej). jag duschade och lollo kikade lite på datan :) sen åkte vi till stan när klockan va runt två å stannade rätt länge, till typ sex, sju .. hittade ett linne på h&m för 79:- och en tubtopp från zara för också 79:- :) om nu lollo kommer på nyårsafton så har vi bestämt oss för att se likadana ut x)
på vägen hem från stan mötte vi på engla och hennes kompis chanel :) vet ni vad? :o engla och athena åker till spanien i övermorgon! tillsammans! avensjuk jag e asså .. men jag vill till maldiverna :) men jag  skulle inte tacka nej till spanien ;)
nu har jag faktiskt bestämt mej för att börja spara pengar! :o har klätt in en låda med svart papper och så har jag gjort hål i den såklart ;) men om jag ska få ut pengarna måste jag nog slita upp allt papper .. x) kom på det efteråt x)
åh nej, imorn är det också träning .. å då måste jag åka dit själv .. "/ julia ska till vemdalen (tror jag?) och lollo har typ också träning .. "/ fan va trist ..
ska kila, hörs :)
J

   
maldiverna, paradiset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0