worst day ever

okej. jag har bestämt mej nu. tror jag ..
JAG SKA FÄRGA HÅRET MÖÖRKT! :) sådeså!
jag e ju fan det i verkligheten (min utväxt e ju liksom det ..) så ..
men men. jag vet inte när jag ska göra det, det lär nog bli om ett tag ;) eller så gör jag det så snabbt som möjligt, innan jag hinner ångra mej igen :P vi får se helt enkelt .. :)

nu känns det som att livet börjar sjunka. det känns så jäkla tomt om dagarna. har fan ingen kompis längre i klassen. ingen kompis som verkar bry sej i alla fall ..  rasterna är det bästa på hela dan, då kommer jag ut till lollo, julle och alma. jag blev kallad jävla idiot idag. och "BARA" idiot igår .. utav en som jag trodde va den trognaste vännen i klassen. men alla kan vi ha fel. det vet jag mycket väl om nu .. fan asså ..  det blir nog fryshuset till hösten09. inte för att jag har mer vänner där, men för att jag kommer bort från den här jäkla hålan .. men stort tack till alla där ute som faktiskt bryr sej, och innerst inne inte tycker att jag är en jävla idiot.
tack. tack för att ni finns.

måste lägga in en bild på denhär gryymt snygga tröjan från gulan :P
visst, 579 spänn .. men det skulle den va värd ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0