5 days left

hej hopp alla losers där ute :) (ta inte illa upp, losers är vi allihopa)
har varit i stan hela dan nästan .. blev en present till pappa och en till jocke :) en merci (stor)ask till pappsen och ett par björn borg kallingar till jocke :) bara dom inte får för sej att läsa det här .. :s fullt med folk inne i stan! :o hur många som helst! ÖVERALLT! x) å kolla när jag skulle köpa jockes kallingar så vare en massa andra som också skulle göra det, å alla ville typ ha det inslaget. "tänk om du får fel kartong nu .. " sa lollo efter ett tag. sen fick jag min påse, precis innan jag kommer ut så stoppar en kille som jobbade där "jag tror du fick fel! kom!" å så sant som det var sagt. jag hade fått fel! jag hade fått ett annat par kallingar som INTE var plomberade! :o tänk om han inte hade stoppat mej å sen så på julafton sitter jocke där å öppnar paketet å så tar han upp ett par kalsonger som jag inte ens har betalat för .. plus att dom fillingarna som jag fick först, som var fel, låg i någon konstig förpackning å som såg ur-trista ut .. pinsamt värre om jocke hade fått dom x) när vi sen kom hem, jag och lollo, drog vi hem till mej för att slå in allting :) inne i ma&pa's rum låg jocke å sov. sjuk. första tanken var, MAGSJUK!? för hinken var borta inne på badrummet också. men det visade sej att han BARA hade feber och allmänt hängig. det är väl ingen höjdare det heller, men bättre än å ha en mage som kniper sej å spyr 24/7.. men nu verkar han bättre :) oh. längtar hur-mycket-som-helst till julafton nu .. hoppas det blir en höjdar-jul! ^^
nu ska jag kila, höres och synes :)
J

mammas resoneringar om drömmar.
jag drömmer om tjocka pedofiler som jagar mej . - jag är stressad, och mår dåligt ?
jocke drömmer om sex. - hans liv leker.
 anledningen till varför livet inte alltid (aldrig) går den vägen man försöker styra det mot ..


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0